CARDIO

Cardio-training zorgt voor een verbetering van je uithoudingsvermogen en optimaliseert je metabolisme. Op die manier verhoog je de zuurstofopname en verbruik je zowel koolhydraten als vetten. Het zorgt voor een gezond hart en heeft tal van positieve effecten zowel mentaal als fysiek.

REVALIDATIE

Revalidatie is een ruime term die wijst op de nood aan lichamelijk of geestelijk herstel. Beweging en fitness neemt hier een centrale plaats in. Bij een specifieke revalidatie kunnen oefeningen op spierniveau zorgen voor een versnelling van het herstel en een blijvende verbetering van de probleemzone.

KRACHT

Krachttraining zorgt voor een toename van spiermassa en spierkracht. Door doelgerichte hypertrofie-training (spiertoename) ontwikkel je een atletisch lichaam. Afhankelijk van de doelstelling kan je trainen op snel-kracht, functionele kracht, spierherstel en spiertoename.

 

FITNESS 50+

Om de vitaliteit optimaal te houden is het
belangrijk om op een verantwoorde wijze aan sport te doen. Sporten op oudere leeftijd is essentieel omdat de dagelijkse belasting van het lichaam verlaagt en hierdoor de algemene blessure gevoeligheid verhoogt. Vooral hart- en vaatziekten en osteoporose (botontkalking) worden groten-deels veroorzaakt door een tekort aan beweging. Fitness zorgt voor gewichtscontrole, behoud van spierkracht en het onderhouden en verbeteren van de algemene vitaliteit.

AFSLANKEN

Afslanken doe je best op een efficiënte en verantwoorde manier. Daarom is het essentieel om, naast een aangepaste en gezonde voeding, ook aan sport te doen.  Door te bewegen zorg je voor een verhoging van je metabolisme en een verhoogde vetverbranding. Samen met spier-
oefeningen zorg je op die manier voor een slanker en gezonder lichaam.

PRIJZEN EN OPENINGSUREN

VIND JE HIER.
 

Word lid van onze mailing list